Prodloužená záruka TechniSat
informace a postup registrace výrobku TechniSat

Společnost
TechniSat dbá na kvalitu svých produktů, které jsou během procesu výroby podrobovány několika testům kvality a jedné přísné výstupní kontrole. Dojde-li i přesto, oproti očekávání, k poruše vašeho přístroje, máte v každém případě nárok na dvouletou zákonnou záruku.
Společnost TechniSat ovšem nabízí ke svým prémiovým produktům
prodlouženou tříletou záruku, která je poskytována zcela
zdarma pokud Váš prémiový produkt společnosti TechniSat zaregistrujete.
Podmínky prodloužené záruky
Prodloužená záruka TechniSat je poskytována
pouze koncovým zákazníkům.
Prodloužená záruka na 36 měsíců platí po registraci výrobku a platí pouze na vybrané produkty (zboží je označené logem 3 roky záruka - přímo na balení zboží i v katalogu e-shopu).
Pokud je přijímač nebo televize součástí kompletu, vzatahuje se záruka pouze na zařízení nikoliv celý komplet.
Jak prodluženou záruku získat
Pokud jste zakoupili výrobek, na který je možné prodlouženou záruku uplatnit naleznete v návodu k obsluze také registrační kartu. Kompletně vyplněnou registrační kartu je nutné
do 4 týdnů od nákupu doručit na adresu:
TechniSat Teledigital AG
- TechniSat Garantie -
Nordstraße 4a
D-39418 Staßfurt
Německo
Registraci můžete také provést
online na stránkách www.technisat.cz v sekci servis -
registrace výrobku. I v tomto případě je nutné registraci provést
do 4 týdnů od zakoupení výrobku.
Záruku lze nárokovat když
1. nám nejpozději 4 týdny po zakoupení přístroje byla doručena kompletně vyplněná registrační karta, nebo jste výrobek v tomto časovém rozmezí zaregistrovali on-line.
2. jste se kvůli odstranění škody následně obrátili na svého prodejce nebo naši linku technické podpory na tel. čísle +420 544 528 224.
3. jste zcela vyplnili servisní zprávu, včetně přesného popisu závady.
4. jste vadný přístroj včetně veškerého příslušenství (např. síťového kabelu, dálkového ovládání atd.), ale bez karet Smartcard a CI modulů (tyto nepatří k rozsahu dodávky), v originálním balení předali spolu s účtenkou (kopie dokladu nebo paragonu) a vyplněnou servisní zprávou prodavači. Zpět obdržíte servisní zprávu s odpovídajícím záznamem naší servisní opravny a opravený přístroj.
Pokud máte dotaz k záruce TechniSat, prosím,
napište nám.
Přejít na úvodní stránku