VYŘEŠÍME PŘÍJEM VAŠÍ TELEVIZE A ROZHLASU i bez dalších poplatků VYŘEŠÍME PŘÍJEM VAŠÍ TELEVIZE A ROZHLASU i bez dalších poplatků

Maloobchod, velkoobchod, dodání zboží do 24 hodin*
Omko Digital, a.s. - váš dodavatel anténní a satelitní techniky
29 Nepřehlédněte: Pracovní příležitost

Prodloužená záruka TechniSat


informace a postup registrace výrobku TechniSat



3 roky záruka TechniSat logo TechniSat Společnost TechniSat dbá na kvalitu svých produktů, které jsou během procesu výroby podrobovány několika testům kvality a jedné přísné výstupní kontrole. Dojde-li i přesto, oproti očekávání, k poruše vašeho přístroje, máte v každém případě nárok na dvouletou zákonnou záruku.

Společnost TechniSat ovšem nabízí ke svým prémiovým produktům prodlouženou tříletou záruku, která je poskytována zcela zdarma pokud Váš prémiový produkt společnosti TechniSat zaregistrujete.

Podmínky prodloužené záruky

Prodloužená záruka TechniSat je poskytována pouze koncovým zákazníkům.

Prodloužená záruka na 36 měsíců platí po registraci výrobku a platí pouze na vybrané produkty (zboží je označené logem 3 roky záruka - přímo na balení zboží i v katalogu e-shopu).

Prodloužená tříletá záruka se vztahuje na výrobky


Pokud je přijímač nebo televize součástí kompletu, vzatahuje se záruka pouze na zařízení nikoliv celý komplet.

Jak prodluženou záruku získat

Pokud jste zakoupili výrobek, na který je možné prodlouženou záruku uplatnit naleznete v návodu k obsluze také registrační kartu. Kompletně vyplněnou registrační kartu je nutné do 4 týdnů od nákupu doručit na adresu:

TechniSat Teledigital AG
- TechniSat Garantie -
Nordstraße 4a
D-39418 Staßfurt
Německo

Registraci můžete také provést online na stránkách www.technisat.cz v sekci servis - registrace výrobku. I v tomto případě je nutné registraci provést do 4 týdnů od zakoupení výrobku.

Záruku lze nárokovat když

1. nám nejpozději 4 týdny po zakoupení přístroje byla doručena kompletně vyplněná registrační karta, nebo jste výrobek v tomto časovém rozmezí zaregistrovali on-line.

2. jste se kvůli odstranění škody následně obrátili na svého prodejce nebo naši linku technické podpory na tel. čísle +420 544 528 224.

3. jste zcela vyplnili servisní zprávu, včetně přesného popisu závady.

4. jste vadný přístroj včetně veškerého příslušenství (např. síťového kabelu, dálkového ovládání atd.), ale bez karet Smartcard a CI modulů (tyto nepatří k rozsahu dodávky), v originálním balení předali spolu s účtenkou (kopie dokladu nebo paragonu) a vyplněnou servisní zprávou prodavači. Zpět obdržíte servisní zprávu s odpovídajícím záznamem naší servisní opravny a opravený přístroj.



Pokud máte dotaz k záruce TechniSat, prosím, napište nám.

Přejít na úvodní stránku

Vyhledávání

Zobrazit zboží v akci
Katalog zboží
Přijímače
Moduly, karty
Antény, paraboly
Rozvod signálu
Držáky, stožáry
Elektro, Audio, PC
Dům, byt a zahrada
Zákaznický servis
Informace o stavu objednávky
Informace o stavu reklamace
Sledování zásilky
Potřebuji poradit

Proč nakupovat u nás?


logo Omko Digital

Novinky a slevy na Váš email

Pravidelné informace o aktuálních slevách, odměnách a speciálních akcích přímo do Vaší emailové schránky.
Vyplňte Váš email: Jak na to?

© 2003-2019 Omko Digital a.s., Developed by Robert Zaborowski, Duševní vlastnictví. Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Spřátelené weby: www.parabola.cz
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.