Servis - Reklamace
Záruční servis TechniSat
Zajišťujeme autorizovaný servis výrobků značky
TechniSat, dodaných na český a slovenský trh.
Opravy jsou prováděny autorizovaně, přímo výrobcem TechniSat v SRN, většinou na úrovni výměny funkčních celků (dílů).
Jak reklamovat u nás zakoupené zboží
Reklamované zboží pečlivě zabalte a přiložte kompletní příslušenství (karta, dálkové ovládání, kabely), není-li se servisem předem dohodnuto jinak.
Vždy je potřeba doložit kopii prodejního dokladu a podrobný popis závady.
Vadné zboží, na které se vztahuje záruční doba, lze poslat, nebo osobně doručit na adresu
Brno, Kaštanová.
Balíček doporučujeme viditelně označit nápisem REKLAMACE, nebo přiděleným číslem RMA.
Zásilky zaslané na dobírku nepřebíráme.
Reklamační řád
Aktuální znění reklamačního řádu naleznete od 16.10.2018 v sekci
informace.