VYŘEŠÍME PŘÍJEM VAŠÍ TELEVIZE A ROZHLASU i bez dalších poplatků VYŘEŠÍME PŘÍJEM VAŠÍ TELEVIZE A ROZHLASU i bez dalších poplatků

Maloobchod, velkoobchod, dodání zboží do 24 hodin*
Omko Digital, a.s. - váš dodavatel anténní a satelitní techniky
27

Servis - Reklamace



Poskytujeme záruční servis

Zajišťujeme autorizovaný servis výrobků značky TechniSat, dodaných na český a slovenský trh, a to výhradně naší společností.

U zboží, které nebylo zakoupeno přímo u naší společnosti, záruční servis zákazníci řeší zákonným *) způsobem, a to vždy prostřednictvím svého prodejce..


Pozáruční servis

Pozáruční opravy provádí společnost Omko Digital a.s. na základě Smlouvy o dílo, uzavřené se zákazníkem. Opravy jsou prováděny autorizovaně ve spolupráci s výrobcem, většinou na úrovni výměny funkčních celků (dílů) a to pouze pro značku TechniSat a Dreambox (pouze originální zboží zakoupené u nás).

Odhadovanou cenu diagnostiky závad, oprav a prodej náhradních dílů doporučujeme konzultovat předem prostřednictvím níže uvedeného e-mailu,nebo telefonicky.

Přijímače ostatních značek na pozáruční opravy NEPŘIJÍMÁME.


Jak postupovat v případě reklamace výrobku?

Možná Váš problém vyřeší přečtětení sekce Podpora, kterou najdete na hlavní liště a poté si také projděte jaké informace jsou k dispozici na konkrétní zbožové kartě na záložce Podpora.

Před zasláním výrobku doporučujeme nás nejprve telefonicky kontaktovat1 : 544 528 242 (PO - PÁ v době 8 - 17 hod.) nebo e-mailem: reklamace@omko.cz, z důvodu určení postupu při reklamace či vyřešení závady.

1) Uvedený telefon a e-mail slouží pouze pro dotazy spojené s vlastní reklamací.


Jaké náležitosti má mít zboží před odesláním na reklamaci?

Upozorňujeme na to, že reklamace přijaté bez nutných náležitostí (např. kopie dodacích dokladů, výstižný popis závady či důvodu reklamace, úplný kontakt na reklamující osobu, prokazatelný autorizovaný dovoz reklamovaného zboží do ČR/SR) budou dle zákona *) přijaty, ale nemusejí být řešeny jako reklamace záruční.

Pokud bude reklamace shledána, jako neoprávněná budou veškeré náklady s ní spojené (diagnostika přístroje, doprava atd.) účtovány k tíži klienta!!


Koupil/a jsem si u Vás zboží a pořebuji technickou radu, co mám dělat?

Prosím volejte naši technickou podporu2 544 528 220 (PO - PÁ v době 8 - 16.30 hod.) nebo volejte 544 528 228 (PO - PÁ v době 8 - 17.00 hod.), můžete použít také e-mail: podpora@omko.cz

2) Budou odpovídány pouze technické dotazy od klientů, kteří si od nás dané zboží zakoupili.


Mám dotaz obchodního charakteru (nákup zboží, dostupnost zboží, sestavení kompletu apod.), na koho se mohu obrátit?

Prosím volejte naše prodejny:



Reklamační řád

Reklamační řád je dostupný zde


*) Reklamace se řídí dle občanského Zákoníku č. 40/1964 Sb. a Zákona o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. Reklamace se nevztahuje na změny způsobené příjmem signálu nebo změnou skladby vysílání dle občanského Zákoníku č. 40/1964 Sb., §595
Vyhledávání

Zobrazit zboží v akci
Obrázkový katalog zboží
Přijímače
Moduly, karty
Antény, paraboly
Rozvod signálu
Držáky, stožáry
Elektro, Audio, PC
Zákaznický servis
Ještě než k nám zavoláte,
zkuste využít následující možnosti…

Informace o stavu objednávky
Informace o stavu reklamace
Sledování zásilky
Potřebuji poradit

Proč nakupovat u nás?


logo Omko Digital
© 2003-2017 Omko Digital a.s., Developed by Robert Zaborowski, Duševní vlastnictví. Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Spřátelené weby: www.parabola.cz
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.